Budujte Instagram své společnosti a zvyšte zisky

Budujte Instagram své společnosti a zvyšte zisky

Instagram už dávno není platformou pouze pro zábavu a jednotlivce, ale také pro firmy a společnosti. Na Instagramu najdeme každé odvětví a ta společnost nebo firma, která již má vybudovaný profil na této sociální síti, je o krok napřed před svou konkurencí. 

Proč je důležitý Instagram, a jak vám (jako firmě) může přinést zisky? Jak budovat kvalitní profil? To vše se dozvíte v tomto článku. 

 

Proč si založit Instagram pro firmu?

První se podíváme na výhody mít založený profil na Instagramu. 

Prodej přes Instagram

Pokud jste firma, která se zabývá prodejem služeb či produktů, může být Instagram skvělým dalším nástrojem pro zvýšení prodeje. 

Spousta firem nyní využívá tuto sociální síť pro prodej, a také jim přináší mnohdy vyšší zisky než běžný prodej skrze e-shop a reklamu na internetu. Na Instagramu můžete čerpat z různých nástrojů, které vám zvýší prodej. O konkrétních krocích, typech a nástrojích, jak zvýšit prodej, si povíme později.

Lidé na Instagramu tráví spoustu času, ale také rádi nakupují, proto toho využijte a nabídněte lidem možnost pořídit si právě váš produkt nebo službu. 

Zvýšení povědomí o značce a budování jména

Díky Instagramu si budujete také značku, jméno a vyšší povědomí o vás. 

Proto mějte kvalitní profil a snažte se budovat značku a jméno pouze v pozitivním smyslu slova.

 

Nástroje pro kvalitní obsah a prodej

Nyní se podíváme, jak mít kvalitní profil, který vám zvýší zisky a zlepší povědomí o vaší firmě.

Přidaná hodnota

Zkuste své firmě přidat hodnotu a zaujmout na Instagramu. 

Možná máte pocit, že vaše odvětví nikoho nezajímá. To jste ale na omylu. Pokud prodáváte a vyrábíte jakékoli produkty, zkuste lidem ukázat, co vše stojí za výrobou. Ukažte lidem proces výroby, ke každému příspěvku přidejte nějaký tip nebo informaci, která by mohla ostatní zajímat.

Nesnažte se pouze sdílet hezké fotografie vašich produktů nebo služeb, ale dejte si tu práci a ke každému příspěvku připište také něco "navíc".

Nechte sledující také nahlídnout pod pokličku. Sdílet proces výroby, nabízení služeb, možnosti nebo různé zážitky a události můžete také prostřednictvím stories. 

Osobitost

Buďte osobití a nikoho nekopírujte.

Najděte si svůj styl, kterým se budete řídit. Buďte sví a nesnažte se řídit podle podobných profilů. Snažte se vybudovat takový profil, který zaujme a všem bude jasné, že se jedná právě o vás. 

Můžete si dát také práci s hezky sladěným profilem a fotkami tak, aby hrály barvami a ladily. 

Obsah tvořený zákazníky

Dalším nástrojem pro zvýšení kvality profilu a zvýšení prodeje je obsah tvořený zákazníky.

Lidé jsou rádi součástí komunity, a tak jim dejte také prostor. Můžete využívat hashtag jako jméno své firmy a nechat zákazníky, aby vás označovali, posílali vám fotografie s vašim produktem nebo službou a vy je následně budete sdílet. 

Usnadní vám to práci s focením a navíc lidé v dnešní době nejvíce dají na doporučení a názor ostatních.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz